Osad arvavad, et see tuleneb ühest esimestest Coca-Cola reklaamidest, milles on kujutatud jõuluvana, kes kannab punavalget kostüümi ja hoiab käes Coca-Cola pudelit. Firma sõnul pärineb logo ja selle värvus aga brändi algusaegadest.

Üle 130 aasta tagasi müüdi tuntud karastusjooki vaatidena Ameerika apteekidele. Alkoholi müüdi samasugusel viisil. Käraka eest pidi aga makse maksma, kuid karastusjoogi eest mitte. Niisiis hakkas Coca-Cola värvima oma vaate punaseks hõlbustamaks ametnike tööd. Teisisõnu oli punaseid vaate lihtne teistest eristada.

Aja jooksul kulus punane värvus aga Coca-Colale nii külge, et neist sai justkui lahutamatu paar. Kui näed mõne söögikoha või poe juures punast ringi, mis meenutab pudelikorki, tead kohe, et tegemist on just Coca-Cola logoga. Kirjatüüp, mida Coca-Cola logol kasutatakse, on Spencerian.

Allikas: Reader's Digest