Kaubamärk tähendab tõlkes kuubikut ja justnimelt mitmetahulisus ongi Cube'i filosoofiline põhiidee - isiklik areng, huvide mitmekesisus, hobid ja edasi liikumine - see iseloomustab tänapäeva inimest, kes ei karda eksperimenteerida riietusega ega piirdu üksnes tuntud moetrendidega.

"Geometric game" on mäng geomeetriliste kujunditega, teravate, kergete joontega ja minimalism. Viskoos, puuvill, vill, trikotaaž - kõik erinevad kangad ühendatud geomeetria kujunditeks. Osad tooted on täiendatud brändi nimelise tikandiga. Kollektsioonis domineerivad erksad värvid: kollane, sinine, roosa ja alati aktuaalsed must ja valge. Enamik kangad on Aasiast imporditud.

Anatoli Ein ja Svetlana Agurejeva on mõlemad lõpetanud ülikoolis disaini erialal ja omavad lisaks haridusele ka 10 aasta pikkust kogemust moetööstuses. Moe-showde organiseerimine, globaalsete trendide teadlikkus ning stilisti töö vene ja eesti staaridega on andnud disaineritele teadmised Eesti turuvajadustest ja inimeste soovidest.