Avatud konkursi ja hääletamise eesmärgiks on leida uusi esinejaid, kellest juba üsna pea saaksid uued ja säravad tähed meie muusikamaailmas.

Alates 19. märtsist saavad bändid oma võistlusloo, pilte ja muud infot üles laadida aadressil www.urbandplayground.com. Publikuhääletus algab sama ajal. Kõikide internetis registreerunud hääletajate vahel loositakse välja Nissan Qashqai kahenädalane kasutusõigus.

Qashqai Urband Playgroundi finalistid valitakse publikuhääletuse (60%) ja konkursi žürii (40%) poolt antud häälte alusel. Live-esinemisele pääsevad bändid ja prominentsete liikmetega žürii koosseis avaldatakse neljapäeval, 27. märtsil.

Finaali pääsevad 18 kõige rohkem hääli saanud bändi. Finaal ise peetakse 03.–05.04 Viru Keskuse terassil spetsiaalses bändiakvaariumis. Bändiakvaarium on pleksiklaasist ehitatud konteiner, millest muusika välja ei kosta. Publik saab jälgida võistlust kohapeal asuvate Nissan Qashqai autode stereosüsteemide kaudu.

Qashqai Urband Playgroundi võitja tehakse teatavaks neljapäeval, 24. aprillil, kui selgub, milline konkursil osalenud bändidest saab plaadilepingu SonyBMG-ga.