Ta jätkab: "Mul olid selleks ka isiklikud põhjused. Olen Ninja-tüdrukutest alati pidanud ja igaühele neist pöialt hoidnud."


"Muidugi panin ma tähele, et viimastel päevadel enne kontserti rääkis Rahvusringhääling Lennast ja tema laulust söögi alla ja söögi peale. Igasugused eksperdid andsid sellele hinnanguid lausa ülivõrdes, ja andsid märku, et ainult Lenna toetuseks antud hääl on õige hääl."


Savisaar kirjutab, et kuigi ta pani meeletut promo tähele, kehi seda surumist tähele, kehitas ta vaid õlgu, sest tema jaoks polnud see lauluvõistlus ei esimese ega ka teise suurusjärgu sündmus.


"Paraku tegid vaatajad teistsuguse valiku kui neile meedias oli ette öeldud. Kas Eesti vaatajal oli lihtsalt halb maitse? Vist polnud asi selles. Arvan, et Lenna promomisega pingutati üle ja seda tehti liiga läbinähtavalt. Sellega tekitati äraspidine efekt, inimesed ei soovinud, et nendega manipuleeritaks."

Savisaar teab, et poliitikutele on see väga tuttav valimiskampaaniate päevilt. "Teatakse, et tuleb mõõtu hoida. Liiga palju propagandat ei ole kunagi hea. Saate aru, kui analüüsite näiteks kontserdipäeva saateid Eesti Televisioonis – alates uudistest ja lõpetades Ringvaatega."

"Või vaadake kontserdi ülekannet ennast! Isegi siis kui telefoni teel toimus esimese vooru rahvahääletus, lasti ekspertidel samal ajal sõna võtta ja punkte anda ning seda tehti silmatorkavalt just Lenna toetuseks. Liiga otseselt tõugati kõiki hääletajaid Lenna suunas ja see tõigi kaasa vastupidise tulemuse. Kahju Lennast, kellele kontserdi ülipüüdlik PR-meeskond tegi karuteene."