Microsofti veebiharu MSN vaatajaarvud näitasid, et maailm armastab “Material Girli” isegi rohkem kui Paul McCartneyd, kelle mullust kontserti Liverpoolis jälgis veebi vahendusel kolm miljonit inimest.

Londoni Brixton Academy saalis esines 42-aastane ameeriklasest popidiiva 3500-pealise publiku ees. Teiste seas viibisid kontserdil Mick Jagger, Kylie Minogue ja Sting.

Kontserdile pileteid ei müüdud, publiku moodustasid vaid kuulsused, konkursside võitjad ja teised kutsutud külalised.

Esinemise lühidus oli paljudele pettumuseks.

“Kõik see haip vaid poole tunni pärast,” ütles üks pealtvaataja.

“Ta nägi hea välja, aga kontsert oli liiga lühike ja heli polnud ka perfektne,” lisas teine.

Madonnale oli see esimene internetikontsert ning toonitas staaride kasvavat teadlikkust interneti võimalustest, kuigi vaatajaarvud on tavatelevisiooniga võrreldes ikka veel pisikesed.

Diiva sõnul võis kontsert olla soojenduseks suvisele uuele maailmaturneele.

“Tahtsin, et see oleks intiimsem, sellepärast otsisin kohta, kuhu mahuks umbes 3000 inimest,” ütles ta BBC-le.