Balti riikide industriaalmuusika tunnustatud tegija Pedigree Molotovi kokteili komponentideks, nagu nad ise ütlevad, on alternatiivrokk, industrial, metal, dub, elektroonika, dark hop, post-rock, triphop ja mis kõik veel.

Bänd on tegev nii helilise kui visuaalse kunsti vallas; nende endi lavastatud ja monteeritud videod on kandideerinud Eesti Muusikaauhindadel aasta parima muusikavideo kategoorias.

Pedigreed on olnud alati raske stiilipiiridesse lahterdada ja miks peakski — just see mitmekesisus nende loomingus teebki neist ideaalse bändi Massive Attackiga lava jagama. 1993. aastast alates on üllitatud mitu albumit ja bänd on tuntud ka omanäolise remiksijate pundina. Pedigree liikmete sõnul on nende muusika mitmekülgne, jõuline, tume, sügav ja kammiv, ühest küljest kummitav ja sulandav, teisest küljest aga puhas, raevukas, hümnjas ja revolutsiooniline jalaga-makku-industriaal-mürarünnak, mis tõhus nii tantsupõrandal kui moshpitis.

Tänavu oma 15. tegutsemisaastat tähistavat Pedigreed on ajakirjandus korduvalt nimetanud Eesti parimaks kontsertbändiks. “Pedigree kontsert on värvikas segu kunstilistest katsetustest, ragisevast industriaalmetalist, elektroonilistest liialdustest, müra-rünnakust, energeetilistest plahvatustest ja hallutsinogeensetest kujunditest”.

“Mulle tundub, et Massive Attacki ja Pedigree muusikaline tunnetus ja ka kujundlik keel on mingis mõttes hingesugulased. Massive Attacki looming on ka palju mitmetahulisem kui tihti ollakse harjunud mõtlema — seal on sügavust ja sünget elektroonikat, kärisevat metalit ning grandioossust, mis omane staadioni-bändidele. Kunagisest trip-hopi sound-systemist on tänaseks saanud ikkagi kultuuriline nähtus”, ütleb BDG artist booker Helen Sildna.

Pedigree liidri ja vokalisti Holden “Bonne” Laamanni sõnul on ta Massive Attacki kuulanud ja fännanud alates 90-ndate esimesest poolest, ajast kui Bristoli skene ja trip-hop üldse massidesse läksid.

“Eks ikka “Unfinished Sympathy” oli vist see lugu mis selle klõpsu ära tegi, aga minu jaoks esimene plaat, mis ikka täiega laksama hakkas oli “Mezzanine”. Mulle siuke darkim ja deepim Massive istub eriti hästi. Ja Massive videotest ma üldse parem ei räägikski, need ikka klass omaette. Laivis on Massive Attack samuti täiesti priceless elamus — kontsert Riias aastal 2003 oli üks ässamaid üldse kus käinud olen. Nende Eesti kontserti ootan ikka väga-väga, ja kui päris aus olla, siis usun, et see saab olema parim asi, mis siiani Eesti pinnal on toimunud.”

Kontserdil Saku Suurhallis lubab Pedigree esitada valiku oma sügavamatest ja tumedamatest lugudest ning mängida ka paar uut lugu tulevaselt plaadilt.