Enam kui 200 Soome kliendile kontserdipaketi müünud reisikorraldajate Top10Matkatarjoukset.com ja Top10Reisipakkumised.com jaoks tuli uudis kontserdi ärajäämisest sulaselge šokina. "Kontserdi ärajäämisest saime teada 29.3.2016 kell 18.29 meie koostööpartnerilt Piletilevilt, läbi kelle ürituse korraldaja Herman Stage Co SIA infomaili saatis. Veel päeval oli kibekiire töö kontserdikülastajate vastuvõtmiseks, sest majutasime oma kliendid Tallinnas 4 kesklinna hotelli. Top10 müügivõrgustiku kaudu peaks (pidi) tulema ligi 250 Erose fänni – kindlasti oleks see arv olnud suurem, kuna me müüsime kiiremini oma hotellide kvoote läbi kui uusi lepinguid peale jõudsime sõlmida. Huvi oli äärmiselt suur," selgitas reisifirma Eesti esindaja Meelis Aus.

Ta märkis, et kogu reisibüroo oli juba eile valmis tohutuks pettunud klientide kõnede ja kirjade tulvaks ning kliente teavitati kontserdi ärajäämise võimalikkusest juba ka aegsasti ette. "Meil on hetkel üle 200 kliendi Tallinnas ja klienditeenindus töötab täistuuridel. Ma pakun välja, et paljude Soomest Eestisse Erose kontserdile toonud ettevõtete klienditeeninduse numbrile on võimatu hetkel ligi pääseda. Üritame leida tegevust meie klientidele õhtuks, kuigi äärmiselt – äärmiselt raske on pakkuda neile midagi, kuna võite ise ette kujutada emotsioone. Me saame oma klientidest täiesti aru. Olen ise Helsingis Erose kontserdil käinud ja ma hindan Erost kui suurepärast artisti. Mina isiklikult ei saa aru korraldajatest, kes kontserdi ärajäämisest teavitamisega niivõrd pikalt venitasid," sõnas Aus.

"Me otsime kiirkorras hetkel ajaveetmist, kuigi väga raske on midagi pakkuda, sest tegemist on kolmapäevaga," tõdes Aus. "See kõik tuli nii ootamatult, et meil polnud ettevalmistuseks aega. Asja raskendab tõsiasi, et klientide hulgas leidub Erose fänne, kes on puhkuse selleks sündmuseks sobitanud ja muidugi üldine meelestatus, kus konkreetse sündmuse pääsmed soetanud kliendid jäid ilma kontserdita. Palju neis tagasi pöördub, hetkel info puudub kuid selles osas teeme koostööd hotellidega."

Ausil on äärmiselt kahju klientidest, kes kontserti pikalt ette planeerisid ja olid tulemas Tallinnasse suurte ootustega. "Kindlasti kannab kahjusid Eesti turismitööstus – hotellid, restoranid, pubid. Jääb vaid loota, et sedalaadi sündmuseid tulevikus osatakse vältida, siis kas läbi omade või võõraste kogemuste. Soome turist käib meeleldi Tallinnas, kui tal on huvi ja põhjust siia tulla," märkis Aus.

"Olukord on kurb. Järjest rohkem ja rohkem tuleb vaeva näha pakettide koostamisel, et tuua Soome kliente Eestisse pikemaks ajaks kui ainult päevakruiis või üheöine majutus. Kuna hinnad on Eestis tõusnud ja konkurents on tihe, siis ainus viis tuua klient pikemaks ajaks kohale on põhjus/sündmus või siis hästi läbimõeldud sisukad paketid koos ööbimisega," lisas ta.