Marc, kas kõik Nouvelle Vague'i lugude seaded pärivad üksnes Sinult?

Just nii! Mina olen nii interpreet kui produtsent ja valin lood, millest me uued tõlgendused teeme. Meie kavva kuuluvad uudsed vormid Sex Pistolsi, Joy Divisioni, Depeche Mode'i, U2, Blondie, Billy Idoli, The Smithsi, The Clashi, The Police'i ja Talking Headsi loomingust. Ühesõnaga, pop punk bossanova võtmes, sekka natuke ajalugu, kunsti, filmi...

Oo, kas see tähendab siis, et ajalugu on lisaks muusikale Nouvelle Vague'i peamine kirg?

Jah, kindlasti, aga see ei tähenda seda, et me oleks suured ajaloolased, vaid pigem uudishimulikud avastajad, kes proovivad tuua mineviku oleviku publikuni. Ma jumaldan vanu filme ja maalikunsti ning, kui ma poleks muusik, oleksin filmirežissöör.

Kas sa keelad ja käsid siis ka kõiki muusikavideosid, mida teie bänd võiks endale tahta?

(naerab) Oh ei. Selle jätan pigem mõnele produktsioonifirmale. Mulle meeldib ikka kinofilm, pikk žanr, miks mitte näiteks õudusfilmid?

Te esinete 23.märtsil, aga saabute päev varem ja lahkute päev hiljem. Kas plaanite Eestis siis pikemalt ringi vaadata?

Jah, sest keegi pole meist Eestis varem käinud ja miks mitte ringi jalutada ja veidi teie elu-oluga tutvuda. Seda pidasid silmas?

Jah, just! Eks Reno Hekkonens (korraldaja toim.) viib teid kindlasti parimatesse kohtadesse.

Me loodame jah!

Kui nüüd korraks teemat vahetada, siis meil oli siin Eestis hiljuti suur ACTA-vastane protestiavaldus, mis kõikjal mujal riikides ju samuti väga põletavaks teemaks. Kuidas Sina kui artist ja kunstnik suhtud autorikaitsesse ja tervesse sellesse probleemi?

(mõtleb pikalt) No see on selline kahe otsaga asi, sest ühest küljest muidugi on uuele artistile väga oluline levida võimalikult palju ja võimalikult ruttu paljude kuulajateni, ent samas kui kulutad palju enda aega ja energiat ja raha, siis peaksid kuulajad sulle siiski midagi ka tagasi andma. Eks meie aega iseloomustabki see, et muusikud peavad leidma uusi alternatiive, kuidas raha teenida. Minu seisukoht üldiselt on see, et kui me räägime 60-ndate ja 70-ndate aastate muusikast, siis las see olla tasuta kättesaadav, kuna nende pealt on juba palju raha teenitud, kuid noorte muusikute loomingusse niimoodi suhtuda ei saa, sest tihti pole alustajatel raha, et ots otsaga toimegi tulla.