"Astu kõrvale, Woodstock. Ma ei taha liialt kiidelda, kuid väidan siiski, et Rio Rock saab olema kõigi aegade suurim muusikasündmus kogu maailmas," ütles Roberto Medina, reklaamifirma Artplan omanik.

Kontsert "Rock in Rio for a Better World" ("Rio Rock parema maailma nimel") toimub 12.-21. jaanuaril 2001. aastal ja selle sponsoriks on internetifirma America Online Inc.

Rio Rockile oodatakse üle kahe miljoni külastaja ja sellega teenitud raha kavatsetakse annetada Rio de Janeiro noorte sotsiaalorganisatsioonile Viva Rio.

Kolm tuhat töölist ehitavad festivaliküla, kuhu kuuluvad 50 kauplust, õllekioskid, restoranid, kaljuronimise- ja rulasõidukohad ning ruumid loenguteks ja rahuteemalisteks aruteludeks.

Festivali algul katkestavad kõik Brasiilia telejaamad kolmeks minutiks saated, et üritusele tähelepanu tõmmata.

Tegu on juba kolmanda hiigel-rockkontserdiga Rio de Janeiros. Esimene neist toimus 1985. aastal.