Suve suurim festival, mis juba aastaid Järvakandile rahvast, raha, au ja kuulsust toob, on varemgi majandusraskuste käes vaevelnud ning kehv ilm ja nirud piletimüüginumbrid on pannud korraldaja Kristo Rajasaare kulmu kortsutama. Hetkel ei soostu ta kinnitama ega ümber lükkama ühtegi väidet.

"Rabarockiga on asi lahtine, sealhulgas juba pikka aega teema tõttu, mis puudutab Rock Summeri ajastust. Rock Summeri kaubamärk kuulub jah juba aastaid meile, see pole kunagi saladus olnud ega saagi olla, aga rohkemat ei saa praegu kommenteerida," nentis ta lakooniliselt ega soostunud täpsustama, kuidas on võimalik et Mikk Targo ja Jüri Makarov tema kaubamärgi alt konkureerivat üritust korraldada saavad.

Loodame parimat lahendust ja seda, et mõlemad festivalid edukalt õilmitseksid!