“Otsus oma bränd luua tuli sellest, et meie fännitoodetel on väga hästi läinud. Lisaks veebi- ja kontsertidel toimuvale müügile oleme oma toodetega käinud ka näiteks Aparaaditehase tänavaturul ja Müürilille täikal ning inimeste huvi meie toodete vastu on alati olnud suur. Oleme juba pikemat aega brändi loomisele mõelnud, samuti oma poe tegemisele. Telliskivi pop-up sidus mõttelõngad kokku ning start on antud” räägib Sandra Vabarna.

Sandra lisab: “Meie soov on müüa tooteid, mida ise kasutame ning luua need sellise disaini või kujundusega, et seda ostaksid ka inimesed, kes ei tea TRAD.ATTACK!'ist midagi.” Nii võibki enamus TRAD.ATTACK! MUSIC & MORE toodetelt suure bändi nime asemel leida erinevaid loomi ja joonistusi. Lisaks tavapärastele fännitoodetele (plaadid, vinüülid, särgid, pusad jne) saab poest osta teiste brändidega koostöös valminud tooteid: korduvkasutatavaid kvaliteetseid veepudeleid koostöös Sloveenia brändiga EQUA, lastele mõeldud müra summutavaid kõrvaklappe koostöös Austraalia brändiga BANZ, erinevaid ehteid koostöös Eesti ehtekunstnikuga Kirju.

TRAD.ATTACK! MUSIC & MORE pop-up pood võõrustab kahe kuu joksul ka palju teisi Eesti bände. Detsembris saab poes kohtuda lisaks TRAD.ATTACK!'ile ka ansamblitega Curly Strings, Kuradi Saar, Rüüt, Mandotrio jt. Bändid toovad kaasa oma fännitooted, jagavad autogramme ning mitmed neist teevad akustilisi mini-kontserte.

TRAD.ATTACK! MUSIC & MORE avab külastajatele uksed 2. detsembril kell 13.00. Avamise puhul oma kõik tooted tavahinnast pisut odavamad ning kindlasti mängib Trad.Attack! ka pisut muusikat.