2015. aasta DeSheli reklaamfotode loomis- ja tootmisprojekti juhtis meedia-, turundus- ja reklaamiagentuur MediaMarketing Est OÜ, kes kaasas täiusliku eesmärgi saavutamise nimel asjasse vaid oma ala tippspetsialistid.

Brändi reklaamnäoks valis agentuur Eestis kõikidele tuntud kauni diiva Krista Lensini kindlal kaalutlusel, kuna DeSheli tooted on loodud endast lugupidavale ning eneseteadlikule naisele vanuses 35+. Kuigi üldjuhul naiste vanusest avalikult ei räägita, sobib luksuslik sari ühes diivalikkusega Kristale suurepäraselt.

Oma blogis kirjutab MediaMarketingi juht Monika Kuzmina: "Krista on suurepärane inimene, kellega koostööd teha, kuna ta on otsekohene, kiire otsustusvõimega ning vajadusel valmis kohe tegutsema".

Reklaami stilistika poole eest hoolitses muidugi oma ala tipp Jevgeni Fokin.

"Loomulikult ei saa meie ühistöödes jätta mainimata tema pühendumist. Maksimalistina tahan projekte juhtides kõike ja kõiki korduvalt üle kontrollida, aga Jevgeniga olen õppinud, mida tähendab sellises töös usalduse jagamine," hindas koostööd Monika.

Kõrvaltvaatajad võivad veenduda, et Jevgeni tehtud töö sai imeline, "tuunides" DeShelile luksuliku diiva nagu sellele brändile kohane.

Vastutus jumestuses oli usaldatud Meelis Krikile – tulemus ei lase kahelda tema professionaalsuses, mille läbi sai kaunis Krista veelgi särtsu juurde.

Oma parima andis Kristjan Lepp, kes püüdis pildile kõige imelisemad momendid, jäädvustades meeskonna poolt modellile loodud brändiilu.

„Kui kõik annavad endast parima, sünnivad maailmas tõesti imed ja imeilusad töötulemused sünnivad koostöös ainult oma ala parimatega," võttis eduka projekti kokku MediaMarketingi juht Monika Kuzmina.

VAATA VIDEOT!