Aasta digiagentuuriks valiti Haiku, reklaamiagentuuriks Tabasco, üritustutundusagentuuriks Jolos ning disainiagentuuriks Refleks. Parima kliendi tiitli sai seinale Saku Õlletehas. Parima telereklaami tiitli võitis Utopia poolt loodud Tele2 reklaamiseeria.

Noortekonkursil Pesamuna tuli 48-tunni jooksul osalejatel seekord oma loovus proovile panna kampaania väljatöötamises. Kliendiks oli seekord Sotsiaalministeerium ning lahendada tuli kampaaniaidee, kus ärgitatakse noori oma probleemidest rääkima. Pesamuna auhindu anti välja kaks: Elen-Greete Jaadla #FILTERMAHA ning Ingmar Järve # märkasõpra.

Grand Prix peaauhindu anti sel korral välja kaks. Parimaks peeti Imagine poolt Saku Õlletehasele loodud kampaaniat Siidrikunsti meistriteos, innovatiivsuse peaauhinna sai Tabasco poolt Pakendikeskusele tehtud MOSQUITO unisex.

Kaheksateistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 527 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 25 kuldmuna, 25 hõbemuna ning 25 pronksmuna.