Kogu tegevus kogus toetust Eesti Vähiliiduga. Viru Keskus, mood ja glamuur meelitasid kohale ka maailmalõpu vastase Nõia-Intsu.
Hea lugeja, kuidas sulle Teele ja Imre moelooming meeldib?
Vaata fotosid:

Kampaania "Teksades rinnavähi vastu" sai alguse 1996. aastal, mil teksafirma Lee Jeans töötajad jõudsid omavahel rääkides äratundmisele, et neid kõiki on mingil moel puudutanud rinnavähk. Just Lee Jeans’i töötajad algatasid antud kampaania ja kutsusid firmasid üles lubama oma töötajatel igal aastal korra tööle tulla n-ö vabas riietuses. Vastutasuks annetab iga töötaja viis dollarit rinnavähi vastu võitlemiseks. Asja mõtteks oli, et kui suudetakse veenda inimesi tegema üht väikest sammu, suudetakse koos saavutada väga suuri asju.