Ameerikas elav ja töötav Eha Urbsalu otsustas lisaks laulmisele ja modellindusele oma haaret laiendada. Ettevõtlik naine leidis võimaluse kätt proovida ka reklaamitööstuses ise reklaame tehes.

Esimeseks väljakutseks valis Eha Doritos krõpsude reklaami, mis sai tehtud Ameerika populaarse jalgpalli Superbowl'i jaoks. "See oli huvitav väljakutse," räägib Eha Urbsalu Gossip.ee-le.
Ta on ise mitmetes reklaamides modell olnud, kuid nüüd oli ta hoopis kaamera taga. "See on esimene reklaam, mille ma ise täielikult organiseerisin, kirjutasin ja olin ka reźissöör," räägib Eha.
"Ameerika ülipopulaarne jalgpall "Superbowl" korraldas võistluse, kuhu võeti vastu neli tuhat reklaami, mis peavad ühendama jalgpalli ning Doritos snäkid. Sain võistlusest viimasel hetkel teada, aga otsustasin sellegipoolest kätt proovida. Minu tehtud videoreklaam võeti vastu ning see kandideerib miljoni dollarilise auhinna peale," räägib New Yorgis ja Miamis elav eestlanna.
Eha otsustas reklaami kaasata lapsed. Tüdrukutirts nimega Sophia on tema reklaami "Doritos Scores" peaosas. Lootus võita on küll üks neljast tuhandest, kuid Eha tegi reklaami pigem uue toreda väljakutse ja kogemuse pärast.