"Ringvaate" saates näidati Eesti esimest Harley Davidsoni elektrilist sõidukit. Masinat ei saa klassikalise sisepõlemismootori puudumise tõttu mootorrattaks kuidagi nimetada.

Motomehena oli stuudiosse kutsutud ka Terminaatori ninamees Jaagup Kreem, kes, nagu ta ise ütles, ei ole elektrisõidukite ekspert, kuid masin näeb ilus välja.

"Hirmuga kuulsin linnalegendi, mis rääkis, et kuna see on täiesti vaikne ratas, siis pannakse siia mingi kõlar külge, mis teeks mootorimüra. See oleks liig, mis liig," rääkis Kreem. "Õnneks nad ei teinud seda!"

Harley Davidson Tallinna esinduse juhataja Imre Laheäär sõnas aga, et Harleyde omanikud ei pea seda elektrisõidukite mitte millekski, nad leiavad, et see on mõttetu asi, mis tehti. Samas on ka neid, kes arvavad et see on lahe ja eks maailm liigu sinnapoole, kus elektrisõidukeid tuleb järjest juurde.

Motikat stuudios imetledes tekkis Jaagup Kreemil ka tahtmine selle selga istuda. Sõiduk pandi stuudios käima ja kohe kui Kreem natuke särtsu andis, hakkas see liikuma.

"See on küll vaikne. Natuke vaikne minu jaoks," kommenteeris rokkar.

Pikkadele motomatkadele muusik sellega minna ei saa, kuna maanteel on sõiduki läbisõit vaid 160 kilomeetrit.

"Linnasõiduks oleks see hea," sõnas Kreem.

Elektrisõiduk on tehniliselt võimas, saavutades 0-100 sõidukiiruse vaid kolme sekundiga. Sõiduk maksab enam vähem sama palju kui päris Harley ehk umbes 33 000 eurot. Tavalise Harley hind jääb 10 000 kuni 45 000 euro vahele.

Veidral kombel tuleb ka siin mängu koroonaviirus. Jaagup Kreem ütles stuudios, et juba pooleteise kuu pärast oli plaan minna Bergamosse, et seal mootorratastega ringi kihutada. Aga kuna terve Itaalia on viiruse pärast lukus, siis tuleb need plaanid praeguseks edasi lükata.

"Elektriga sõitev sõiduk näeb küll ilus välja, aga see ei ole mootorratas, olgem ausad. Hääl on üks asi, mis selle juures peab olema. Vähemalt minu jaoks. Aga kindlasti ta leiab koha inimeste südames," ütles muusik.