Selle asemel, et leida üks sihtrühm, otsustasid rokkarid meeldida kõikide erakondade valijatele, seda aga humoorikas võtmes. Näiteks Reformierakonna valijaid üritatakse meelitada reklaamlausega: „Gaasi hind on liiga kõrge? Laske peeru, vaesed!“

Konservatiivsete vaadetega inimesi võlutakse teatega, et homode koht ongi Eurovisionil. Šnitti on võetud ka Keskerakonna lugematutest skandaalidest: „Altkäemaks ei ole OK. See on super! Tooge raha või hääli, suva!“

Isamaa erakonna puhul visatakse nalja selle üle, et keegi ei tea kedagi, kes neid valiks, aga pildis on nad ikka püsinud. Hagu saavad alla ka sotsiaaldemokraadid: „Võtame rikastelt, anname iseendale. Teised võivad Lätis õlle järel käia.“

Humoorikat valimikampaaniat selgitavad Bedwettersi liikmed nii: „Mõtlesime poistega mingi üleskutse postitada, et rahvas ikka meid valiks, kuid täielik kirjanikublokk tuli peale. Vaatasime siis, et terve linn on ilusaid värvilisi plakateid täis, mis kutsuvad valima. Nende plakatite eest on palju raha makstud, järelikult nad peavad toimima. Artistidel on ikka kombeks teineteist natukene kopeerida ning Bedwetters ei ole selles suhtes mingi erand. Ammutasime inspiratsiooni vabariigi parimatelt rahvakunstnikelt ja toome teie ette Bedwettersi Eesti Laulu kampaania. Vali Bedwetters, sest vahet ei ole.“