"Valminud on üheksa kuldmunaväärilist reklaamklippi. Või õigemini, mis kuldmuna, ikka plaatinum-muna!” kirjeldab produtsent Mart Normet klippe. „Märt ja Ott teevad reklaami nii nagu üks reklaam ikka olema peab - sotsiaalne ja absurdne, irooniline ja lihtsalt naljakas."

"Ma olen üle 15 aasta reklaame teinud. Lõpuks ometi saan ma olla iseenda klient, tellija ja copywriter ühes isikus! Need reklaamid võtavad kokku kogu reklaamiilma A ja O, näitavad seda maailma verdtarretamapanevas õuduses ja alastuses. Koos Märdi ja Otiga oleme me suutelised maha müüma kõik - oma põhimõtted, aated, kodumaa, emad-isad-lapsed jne. Ja mis kõige kummalisem, te ostate nood ära kah!" võtab režissöör René Vilbre klippide sisu kokku.

Vilbre kinnitab, et Märdi ja Oti vorm on vinge: "Teha kolme päevaga üheksa kõrgekvaliteedilist reklaami - seda ei suuda ükski reklaamibüroo mistahes kalli hinna eest järele teha. Pärast meid on reklaamimaailm rusudes ja purustatud! Ei usu, et ükski klient veel viitsib või raatsib enam kunagi ühtegi reklaami kusagilt tellida. Kui, siis peab see klient peast päris põrunud olema!"

Avandi ja Sepp on ka varem Eesti Laulu finaale vaimukate sketšidega vürtsitanud. 2010. aastal korraldasid nad ülimenuka laulukonkursi, 2011. aastal kehastus Ott Jaapani teleajakirjanikuks ning möödunud aastal aitasid mehed ekspertide kommentaaride abil esinemisi ja laule paremaks teha.

Eesti Laul 2017 finaal toimub juba sel laupäeval, 4. märtsil. Saade algab kell 19.30 ETVs ja Raadio 2-s.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena