"Meie klientidest pea 2500-l on lisaks kodusele teleteenusele nn suvekodu lahendus," ütles Home3 ärijuht Aet Viira. „Viimastel nädalatel on selle aktiveerimine hoogu kogunud. Märtsi kohta on see ebatavaline, tavaliselt elavneb see osa aprillis-mais," lisas ta.

Home3 pakub ka suvekodu lahendust, kus klient saab teleteenust kasutada vastavalt vajadusele kuu kaupa.

„Kui kriisieelsel nädalal aktiveeriti üksikud suvekodu teenused, siis esimese kahe kriisinädala jooksul üle poolesaja! Seda on rohkem kui selle aasta algusest kokku," lisas Viira.

Enamik Home3 klientidest elabki maal ja ka uusi kliente on ettevõtte ärijuhi sõnul viimasel ajal liitunud märgatavalt. Ilmselt seetõttu, et satelliittelevisiooni leviala ja kvaliteet ei sõltu mobiilimastide olemasolust ega praegu üle koormatud 4G võrgust ning on seega hea valik ka maapiirkondades. „Nii saavad vanemad tööd teha ja lapsed telekat vaadata, ilma et interneti kiirus väheneks," toob ta välja.

Paljud Home3 kliendid olevat ka suvilasse satelliitantenni paigaldanud. Sellisel juhul piisab teleteenuse nautimiseks vaid digiboksi kaasa haaramisest. Ka püsivalt ära kolides saab seadmed lihtsalt kaasa võtta.