Kriitikute poolt vihatud Adam Sandleri uus film purustas Netflixi vaatajarekordid
Adam Sandleri uus film "Murder Mystery", kus lööb kaasa ka Jennifer Anniston, pole saanud heakskiitu ei kriitikutelt ega publikult, kuid ometi vaadati 14. juunil Netflixis alustanud filmi esimese kolme päeva jooksul üle 30 miljoni korra, kirjutab Variety.
Netflixi "Murder Mystery" hinnang on kriitikute arvamusi koondavas portaalis Rotten Tomatoes ainult 45% ning filmi vastu pole olnud helded ka tavakasutajad, kelle koondhinnang jäi peatuma 40% juures. Filmiportaalis IMDb on filmi skooriks 6.0.
Ometi vaadati filmi 30 869 863 korda esimese kolme päeva jooksul, mis on Netflixi senine rekord. 13 374 914 inimest vaatas filmi USA ja Kanada kontodelt ja 17 494 949 üle kogu maailma. Siinkohal peab arvestama, et Netflix arvestab ainult neid kontosid, kust on film vähemalt 70% ulatuses ära vaadatud.
Netflix tegi 2015. aastal Adam Sandleriga lepingu nelja filmi jaoks, aga 2017. aastal tehti uus leping, mis lisas veel neli filmi. Sandleri filmid ei pruugi kinodes enam sugugi edukad olla, aga Netflixis on neist kujunenud tõelised hitid.
Netflix avalikustas hiljuti ka info, et 6. märtsil alustanud Ben Afflecki põnevikku "Triple Frontier" vaadati esimese nelja nädala jooksul 52 miljoni konto pealt. 18. jaanuaril alustanud dokumentaalfilmi "Fyre: The Greatest Party That Never Happened" vaadati esimese kuu jooksul 20 miljoni konto pealt ning 15. veebruaril alustanud seriaali "The Umbrella Academy" vaadati esimese nelja nädala jooksul 45 miljoni konto pealt.