Kroonika avaldas selle nädala alguses möödunud nädala kohta tehtud uuringu, kus selgus, et vaid nädala aja jooksul rikkusid Eesti mõjuisikud reklaamiseadust tosin korda. Põhiline rikkumine oli, et reklaampostituse juurde ei olnud märgitud teemaviidet #reklaam, #koostöö või #ad.

Tarbijakaitse tehnilise järelveameti sõnul käib reklaamiseaduse järgi reklaami alla ka see, kui muusik või artist oma sotsiaalmeedias enda loomingut jagab. 

Kõigele sellele reageeris kõige elavamalt räppar Genka, kes samuti rikkumisega hakkama sai, ütles, et tema arust pole õige, et oma muusika promo ei ole sama, mis mõjuisiku tehtud reklaam mõnele tootele.

Kroonika võttis ühendust samas tabelis figureerinud, kuid reklaami õigesti märkinud Helen Adamsoniga. Ta ütles, et laias laastus nõustub Genka mõtteavaldusega, et artisti looming ja toote reklaam pole samad, kuid talle ei meeldi Genka suhtumine teistesse mõjuisikutesse.

Loe pikemalt, mille eest Helen Adamsoni Genkat kritiseerib.

Tellijana saad lugeda ka neid artikleid:
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid